jacobsjakt

Jag skriver och berättar om mina jaktupplevelser och tankar runt jakten i övrigt.

Trofé

Kategori: Allmänt

Förutom denna blogg så gör jag även i ordning troféer från älg och rådjur under mitt projektarbete.
Min vän sedan barnsben, Viktor Svanström, hade turen att skjuta denna 10- taggare förra helgen och fick därför bli min första riktiga kund.
 
Här är bilder från början till slut :
 
 
 
 
 
Om du inte har tid/ möjlighet att göra i ordning din trofé, så gör jag det mer än gärna!
Älg med sköld: 900.-
Utan sköld: 600.-
Rådjur med sköld: 450.-
Utan sköld: 300.-

Kommentarer

  • Ellinor säger:

    Jag betalar dig gladeligen 900 kr för att montera min "storoxe" - snart faller den! Pok/Mam

    Svar: haha låter bra! Hur gick jakten idag? :)
    jacobsjakt.blogg.se

    2012-09-18 | 13:14:36
  • elsy boman säger:

    Födgeni - jag undrar vilken släkt du kommer ifrån - lycka till och kram

    Svar: Förstod inte riktigt vad du menade..Men tack i alla fall =)
    jacobsjakt.blogg.se

    2012-09-25 | 08:37:05

Kommentera inlägget här: